Your Whims Wednesday #303 {And Features}

Time for another Your Whims Wednesday Party!

Your Whims Wednesday

Here are some of my favorites from last weeks party!

Mexican Street Corn Wonton Cups Takes Two Tapas
These Mexican Street Corn Salad Wonton Cups are the bomb! Roasted corn combined with jalapeno, red onions, sour cream, Cojita cheese, and some chili powder for spice makes a great party appetizer or side dish. Mexican Street Corn Salad Wonton Cups Recipe | Take Two Tapas

Layered Miami Vice Shot by Simply Darrling
Captain Morgan Loco Nut Miami Vice Shot - A Cocktail Recipe

Floral Kimono Outfit from Sunny Coastlines
Eye Catching Spring Kimonos In Kyoto ~ Sunny Coastlines Style

DIY Open Shelf from My Love to Create
Build this unique Open Shelf for only $20 in lumber!  Free plans and picture tutorial at MyLove2Create.

Thanks to all who linked up! Grab a button if you were featured :)
Featured on My Girlish Whims
 
Now... onto this weeks party!
 
 
I show off my girlish whims weekly on my blog, and now I want to see yours with 
Your Whims Wednesday!

Guidlines:
1. Link up as many projects as you would like: as long as it is one of your girly ways, you can link it! I'd love to see crafts, recipes, style posts, etc. Anything and everything feminine :)
2.Please add my button (code at the top of this post) to either your blog post or somewhere on your blog. 
3. Take a quick moment to comment on at least one other entry. We we all love comments!! 
4.I'd love if you would follow me as well :)


9 comments

  1. Thank you for hosting this great party! -Marci @ Stone Cottage Adventures

    I'll be co-hosting a couple of link parties myself this week. If you have time, I'd love for you to join the fun at my place. No pressure, of course! ;-)

    ReplyDelete
  2. Thanks for hosting and I hope you are have a great week.
    Hugs,
    Bev

    ReplyDelete
  3. خرید کاندوم راهکار موثری است که اگر به صورت صحیح و مداوم استفاده شود هم به پایداری رابطه کمک می کند و هم از ابتلا به بیماری های مقاربتی و ایدز پیشگیری می کند. همچنین خرید اینترنتی کاندوم و استفاده از آن بهترین راه برای جلوگیری از بارداری های ناخواسته است. استفاده از این وسیله بسیار مفید نه تنها باعث هیچ عارضه جانبی ای نمی شود بلکه تاثیرات و آرامش روانی خوبی برای شروع یک رابطه است. کاندوم در اشکال و رنگ ها و طعم ها و سایزهای مختلفی وجود دارد که به کامجویی جنسی تنوع و لذت بیشتری می بخشد. کاندوم را فقط در زمان مقاربت استفاده کنید و برعکس سایر شیوه های پیشگیری زمان مصرف دیگری ندارد. جفت کالا مرکز خرید اینترنتی کاندوم

    ReplyDelete
  4. بواسیر یک بیماری پر نشانه است که تشخیص آن از روی علایم نه تنها برای پزشک معالج بلکه برای خود فرد نیز در صورت آگاهی داشتن از آن بسیار ساده است. البته باید این نکته را در نظر داشت که ممکن است علائم بواسیر بسته به میزان آسیب آن، از فردی به فردی دیگر متفاوت باشد. این احتمال نیز وجود دارد که نشانه‌ها دلیل بر بیماری دیگری در فرد باشد.

    ReplyDelete
  5. وقتی فرد به یک بیماری رنج‌آور هموروئیدی مبتلا می‌شود، انتخاب درمان برای او مشکل خواهد شد. زیرا همیشه پزشک چند روش درمانی را همراه با معایب و مزایای آن بر سایر روش‌ها توضیح داده و توصیه می‌کند. در نهایت بیمار است که بین گزینه‌های ترجیحی پزشک حود انتخاب می‌کند. وقتی پای درمان بواسیر سنگین‌تری چون جراحی به میان می‌آید معمولاً فرد در انتخاب خود حساس‌تر می‌شود.

    ReplyDelete
  6. با خرید گل و سفارش دسته گل از قاصدک گل های زیبا و باکیفیت را می توانید از گل فروشی ما سفارش بدهید. ما آماده ارائه انواع گل ها با قیمت مناسب برای مناسبت ها و جشن های شما هستیم.

    ReplyDelete
  7. زنان به طور طبیعی دارای سایز و شکل سینه‌ی متفاوت هستند. سالانه هزاران نفر از زنان برای اولین بار تحت جراحی پروتز سینه قرار می‌گیرند و عده‌ای نیز پروتز سینه‌ی مصنوعی تهیه می‌کنند. بسیاری از زنان نگران ظاهر بدن خود پس از از دست دادن همه یا بخشی از سینه هستند

    ReplyDelete